אלוף במיל': "ליזום את השמדת יכולות חיזבאללה"

מהדורת הבוקר No Comments on אלוף במיל': "ליזום את השמדת יכולות חיזבאללה"

אלוף במיל' יפתח רון טל לדוד חכם ב'קול חי': "אנחנו לקראת סיום המערכה בעזה, ניתן כבר להיערך לחזית הצפונית ולהעתיק כוחות. לא נכון שנחכה להתקפה של החיזבאללה. אנחנו צריכים ליזום. אני חושב שצריך להשמיד את היכולת הצבאית של החיזבאללה במלחמה הזה. הסגת החיזבאללה באופן מדיני היא אחיזת עיניים"

יפתח רון טל צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אלוף במיל' יפתח רון טל, קורא לקבינט המלחמה ליזום מתקפה על החיזבאללה בלבנון. "לא נכון שנחכה להתקפה של החיזבאללה. אנחנו צריכים ליזום", אמר רון טל בראיון לדוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי).

בפתח השיחה הוא התייחס לחיסול ערורי ועדכן בפרטים אודות המחבל שחוסל: "הוא נולד ביהודה ושומרון. בשר מבשרם של הפלסטינים. אמנם בתואר הרשמי הסגן של הנייה אבל למעשה מוביל את המערכה של חמאס ביו"ש. יחסיו עם סינוואר לא היו טובים, אבל הוא בן חסותו ובן טיפוחיו של נסראללה. היה שוהה הרבה בלבנון. הוא הקים למעשה את הכוח החמאסי בלבנון. הוא היה שחקן חשוב במישור המדיני והצבאי. הוא היה אחד מהמטרות המרכזיות של המלחמה".

לדבריו: "מכיוון שהוא פלסטיני זה לא מחייב תגובה של חיזבאללה. להערכתי לא זה מה שיקבע את העיתוי. העיתוי הזה כנראה לא הכי נוח לחיזבאללה. קו אדום? זה דיבורים. נסראללה יעשה מה שנכון לו אסטרטגית ולא על פי תגובה לפעילות הזו שלנו".

"אני חושב שצריך להשמיד את היכולת הצבאית של החיזבאללה במלחמה הזה", הבהיר רון טל. "אחת ממטרות המלחמה היא השבת הביטחון גם לתושבי העוטף הצפוני. המונים מתושבי הצפון פליטים בארצם. הסגת החיזבאללה באופן מדיני היא אחיזת עיניים. לא נכון שנחכה להתקפה של החיזבאללה. אנחנו צריכים ליזום. אנחנו לקראת סיום המערכה בעזה, ניתן כבר להיערך לחזית הצפונית ולהעתיק כוחות".



0 תגובות